THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, February 24, 2009

~ kucing yg gatal, Gle sex n segal!!!! seram siot!!!~

ehem2...ding dong!!!!!!!

alang2 aku terstuck kt library nie.. smbil menahan perutku yg lapar...
tetibe teringat plak cite seram yg berlaku dlm umah aku mlm smlm...

begini citernye,
~ seperti yg sume da tau.. kucing aku si kutip tuh kn da beranak...
then skng anak die da besar skit la kn...
~pastuh, kt area umah aku tetibe plak ader byk kucing jantan!!!!!!!
ensem2 plak tuh.. da la gantang!!(tp 4 cats only k),bdn besar2 n tegap la!!
mantap la..de wane dark brown,putih salji,oren and x husbnd kutip wane choc +putih..

ha k2... smbung citer,

biase la kutip tuh ske main n golek2 kt lua umah.. so aku rse sume kucing2 jantan ygtersebut td mengusha die...
kutip tuh aku rase dlm area umah aku mmg pling hot mama!!!
piiiweeett!!!

yg lecehnye...sume kucing2 jantan td nk ngorat kutip...

peristiwe yg menyeramkn...
sume kucing tuh berebut2 nk msk dlm umah aku...utk menodai kutip...
pastuh sume kucing2 tuh mmg kuang ajo gler!!!!
drng xtakot ngn owg... seram x??

de la sekor yg berjaye menyeludup msk umah aku..melalui pintu dpor..
pintuh tuh da la bergrill.. patuh bhgn bwh tuh sume da cover..kire2 3/4 pintu la..
kucing tuh ntah cne ley msk.. da latuh.. die trus cr kutip yg kebetulan ade kt bhgian ats umah...
tgh syok tgk spaQ ngn aku...

ces!!! berani ko kucing!!!!
pastuh kebetulan adek aku (nisa) blik dr skool..n trus nk ke ats...
die jerit la ade kucing jantan besar msk cr kutip.. then..

BBANNGGG!!!! nisa hempuk ngn beg skool die..
pdn muke..............

pastuh trus kucing tuh lari kt bwh...mmg xmalu la kucing tuh...
then smpai bwh je...mama plak tibai die ngn bantal...
tp kucing tuh sempat la larikn dr...

yg aku sakit atinye...bknnye kucing tuh nk blah!!! die ley g tercenguk kt pintu grill dapor..
tp kt bhgian lua umah la...

pastuh aku pon halau2 la die.. simbah ngn air sbb bunyi die tuh kuat n mengerikan!!!!!
still die gagah g disituh...
mama pon suda jd berang!!!!
mama g msk air pns n curahkn kt die...( aku cm kecian la plak) tp ces bedebah!!!!
kucing yg gle sex tuh tetap gak xpegi...
bonngok!!!! hish xtau nk wat pe g.. cm2 la aku try nk halau..
spry ngn mortin la still xberhasil...

ketagihan kucing tuh pon berlarutan la smpai mlm hingga ke pg..
mereke beramai2 mengepong umah aku.. espcailly my parents room.. coz drng naik ats atap..
mereke berbunyi2 coz nk msk.. cian mama die xley tdo!!!
pkol 1 bgn ,2 bgn smpai la g suboh...

seram!!!!!!!!!!
then mama pon mengambil kputusan utk menangkap kucing2 itu dan buang di suatu tempat..

ffuuhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! bru la amn...

tuh la peristiwe yg seram!!!!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

takotnyer syad!
siyess
hahaa.

SyAdiA said...

tuh la seram kn??
nsb baik da xde da kucing tuh..
da kne buang kt pasar..
kui2