THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, June 7, 2009

rase skjap je...xpuas..

( pic pas mandi..rmbut aku pon cm kusut-masai)


pada hari rabu,3/6/2009 kire kol 10 pg aku n ika n nisa pn bertolak la g sunway lagoon
wah sungguh gembirenye.. xsba aku tunggu hari nie..
yela sape yg x xcitedkn g date ngn bf.. tol x?? kan.. hehe..

mule2 cm sdey2 gak la coz my bf (amirul) kne tukar cuti die pd ari khamis yg sepatutnye
cuti hari rbu..then aku ngn merayunye swoh die tukar cuti gak pd ari rabu..
walaupon cm xbaik la pakse2 die tukar cuti tp aku swoh gak.. yela bkn selalu nk enjoy beramai2..
nasib die pon baik gak la..de swang bdk kt tempat kje die tuh sudi la nk tukar cuti die..
yyaahhoooo!!!!(melompat2 kegembiraan)

so mmg dgn gembirenye aku driving g sunwylagoon itu..
setibenye disane..kami semua g la kdai bakery konon2 la nk lapik perut dlu..
yela t nk main je kn mane sempat nk g mkn2 nie..
so aku pon memborong la roti2 yg ade dicitu...sementara menunggu adik berdik my bf tibe..
semuanye de dlm 9 owg..hehe.. ika pon bwk bf die gak sibuk jerr...
pastuh dlm kol 12 kot bru msk dlm.. wah mmg syok la.. ktrng amek yg 2park..
nsb baik xramai sgt owg mmg syok la..myb owg ramai g weeknd kot kn.. hehe bgus2..
senang aku nk konker sume..ngeh2

bende yg 1st ktrng main ialah mende yg aku paling geruni..
ape ek yg pusing2 360 degree tuh? ala yg cm kapal tuh..aku pon xtau la pe nameny..
aku ingt mende alah tuh juz hayun2 cm buaian je..
ble da naik bru aku tau mende tuh berpusing2..
aku pon jerit la ngn kuat nye..."aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
mmg siot la..da la die stop tyme kt tgh2..
aku rase cm nk jatuh je..aku pegng mmg gle kuat la..kaki aku plak mmg la shakin maut..
dalam hati aku ckp" cpt la habis..siot tol xnk aku naik da..kalo jatuh nie
mampos katak aku..cpt la bes wyeh!!!.."
sambil menjerit2"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!"

aku mmg taubat la xnk naik lg..huhu xkesah la kalo owg kate aku penakut pon...waaa..
then da bes main yg kering2.. aku ngn xsbanye nak main air..
yaahooo...mmg syok..main elongsor smpai sakit2 buntot aku kot.. adeh..
tp mmmg besh la..smpai burn kulit aku..
kalo nk cite sume mmg pnjng kot..aku pendek kn je la ek..
tp pic main2 air xde sdey2 coz sume brng kt dlm loker..yela da sume main air
sape plak nk jge brngkn..t kng sehelai sepinggang plak aku blik t..

then da bes enjoy dlm kol 6 ktrng kua n singgah sunwy piramid..
tyme tuh mmg sume da lapa giler...
then stop la kt laksa shake.. sdap2...
aku mkn asam laksa..yam2..kenyng tol..
lepas tuh bru la blik umah dgn kepenatan n kehitaman..
walaupon pnt tp aku rase besh sgt!!
yeay!!! tersenyum kambing swng2...


4 comments:

Anonymous said...

wahh sronok nyer die g cuti..
=)

miSznAnabo0 said...

wah...bestnye... hehehe....
jeles i tau...hehehe

mij0ohAns said...

gilak bekampong r korg2 sume tu kt sunway nun..
hahahha~bgs2..

SyAdiA said...

tayn>> hehe swonok la gak..nk ajak kamu2 gak tp kowng practical..so sowi k..tp kte da pnh g kn..

nana>> jgn jeles2..tp ramai gak la pakwe arab aku jmp ko nk? hehe..

mizu>> xde la berkg sgt..bergerombolan kot hehe